Tuesday, January 6, 2009

2009

diam tak diam umur dah masuk 3 series tahun kedua......duit simpan pun tak banyak lagi macam Tokeh gula tu..ala si Robert...
Anak pun masih sorang...ingat macam nak tambah..tapi belum ada rezeki......
bini pun satu...sayang gila pulak kat aku...aku pulak kadang2 rasa macam gila je sayang kat dia....
Buah hati?....banyak tapi jauh......
Kawan kawan....macam makin kurang..makin tua kot..masing2 dah ada komitmen dgn keluarga..
Hati ni...rasa makin sepi je...
Sayang?...sayang sangat kat anak dan bini aku....buah hati pun sayang jugak....
Rindu...ini topik banyak berat.....aku hari2 rindu.....belum terubat lagi rindu ni....rindukat kawan, buah hati, cikgu, arwah nenek, rindu kat conancomey, rindu kat ella...., rindu jugak life masa main bola dulu....
aku selalu rindu pada senyuman......ala senyuman sapa2 lah...
last sekali yang aku pasti selalu ada perubahan dan penambahan adalah angan2......asyik berangan je lah...bila lah boleh dapat pakai Harley Davidson....kepada sesapa yang ada rasa nak beri zakat berilah harley davidson kat aku...kira zakat lah tu.

1 comment:

kasehnoah said...

hahaha....layan gak la rasa rindu bila dengar lagu jiwang...tapi naik menyampah plak sebab tak mendatangkan duit pun...