Thursday, August 7, 2008

Aku dapat bini baru

Pehhhh mesti lu orang terkejut punya bila baca title aku dapat bini baru....apa lu orang ingat gua tak mampu ke.....Nama dia macam orang jerman sikit...Merce..bukan Mas tau...orang Gombak .Lahir tahun 83...gemuk tak , kurus sangat pun tak...Baru dalam 2 minggu jodoh gua dengan dia...Alhamdulillah..hajat gua dimakbulkan Tuhan....Lama dah gua jatuh hati kat dia....kumpul duit sikit2....bini no 1 gua?...jangan terkejut kalau gua cakap dia siap bagi gua pinjam duit sikit masa gua pergi minang Merce ni......Dia inginkan payung emas kat akhirat nanti.... Semoga Allah memberikan ganjaran syurga kepada isteriku yang no 1. Masa dia bagi duit sikit kat aku tu dia hanya bagi satu syarat je. Dia nak aku walau macamana sekalipun keutamaan aku adalah dia. Jadi aku setuju..lah. Sapa tak sayang bini oiiii....
Yang aku pening sikit ni baru 2 minggu aku dapat si Merce ni dah masuk sepital....takkan bunting pelamin kot....setakat ni aku dah kena charge bil sepital adalah RM 400 kot...Member aku yang tahu cakap: "tak kisah lah kan kau bayar hantaran kat dia murah RM4000.00 je" Dapat murah tang maintainance kena lah tinggi...Baru adil....Takpelah dah jodoh...kira sekarang ni aku selalu lah tersenyum je..sengeh sorang2. Kat bawah ni biodata bini aku....

No Pendaftaran: WAQ 9988
Jenis: Mercedez 200E
Tahun dibuat: 1983
Tahun daftar: 1983
Chasis no: w1237788675
Warna : Biege
Kuasa: 1997cc

Nota JPJ: Kalau takut dilambung ombak jgn kahwin dengan orang Penang. Gua jenis yang takut ombak lambung gua. So gua kahwin lah dengan kereta je...itu pun kereta lama.....

2 comments:

kasehnoah said...

wah rezeki tempat baru ker...? kalo cam g2 teringin berhijrah gak ler, mane tau dpt RAV4 ker..

fyzol_9 said...

salam.. wah dapat jugak yg di idam²kan ye.. betullah rezeki.. nice number also.. bebila bleh bwk jalan ke opis lama n minum² ngan member².. nak gak kenal ngan bini baru lu tu.. oh ye.. selamat beribadah di bulan ramadhan.. JANGAN 'MAKAN' DI SIANG RAMADHAN.. heheh..