Monday, August 4, 2008

Kerja baru

Hari ni hari kedua gua kat UIA. Tempat baru. Best jugak rasanya. Gua ditempatkan di Student Activities Department PJ dan Nilai. Awek cun2 belum nampak lagi pasal sekarang student cuti. Itu yang hati gua merindui awek cun kat tempat lama. Awek cun cakap utara, awek cun cakap pantai timur dan awek2 lain lah yang cun, yang gua kata cun tau, bukan yang rasa diri mereka cun.
Sekarang ni gua kat PJ unk 3 hari pertama nak sesuaikan diri . Mungkin esok baru ke NIlai. Kira opis gua kart nilai lah. Dekat sikit dgn rumah. 5 minit naik kereta. Kalau jalan kaki 5 pasang kasut kena tukar. takut tapak dia haus. pasal membawa beban yang berat. Tapi untuk Awek2 yang badan cutting model dinasihatkan untuk menggunakan jalan nilai lama. jangan gunakan highway pasal kereta laju takut kalau mereka ni terbang ditiup kereta. Tapi kalau badan yang cutting tegap ala2 nicol david tapi tinngi sikit kira bolehla lalu highway. Tapi dinasihatkan memakai pakaian sopan ,bukan apa kalau pakai skirt netball takut skirt terselak kena angin kenderaan kalau kat tepi highway. Tak pasal2 berlaku accident pasal driver tak tgk depan tapi tgk u. So nasihat kepada pemain netball pakai skirt netball masa nak tidur kat rumah je. Okay selamat kerja. Jgn tunggu lama2, pasal bulan tak timbul2.

No comments: