Tuesday, July 15, 2008

Kadang-kadang seksi jugak

Aku rasa perempuan yang nampak garang ni seksi jugak. Kau orang macamana? Ya lah yang nampak garang. Bukan yang garang betul-betul. Garang betul-betul seksi pebendanya. Baru nak ditegur sumpah seranah yang keluar. Dinasor pun lari. Maksud gua yang tinggi, muscle sikit, cara jalan dia taklah control ayu sangat dan gua rasa mesti aktif hidup dia. Perempuan mcm ni kalau cakap very confident. Dia susun ayat cukup cantik. Maknanya dia berfikir dulu sebelum cakap. Gua selalu admire perempuan macam ni. gua tak tahulah lu orang tgk macamana.
Gua kata sexy sebab kadang-kadang suara yang ala-ala garau ni kalau masuk kat halua telinga, berhenti jugaklah sekejap jantung ni berdegup. lagi stu gua rasa perempuan macam ni jujur. Dia tak pura-pura. Dia akan cakap apa yang dia rasa. Tak salah kalau kita berterus terang. Berani. Tak tahulah kalau ada rasa takut jugak Rasanya takut orang macam ni bertempat.
Gua memang suka tengok orang macamni. Cara dia duduk, cara dia jalan, cara dia tersengih dan yang paling best bila kadang-kadang dia menggelabah bila kena tengok lama-lama. Boleh nampak perasaan malu tu kat mata. Tu yang seksi tu. So pada orang-orang yang ada kriteria macam ni, keep cool. Lu orang memang seksi.

No comments: